مقالات

کرکره برقی در گرگان

کرکره اتوماتیک نوعی از کرکره می باشد که به وسیله ی یک موتور و توسط قدرت برق در محور عمودی بالا و پایین می رود . این کرکره ها را به راحتی از راه دور و توسط ریموت کنترل می توان بالا و پایین کرد و همانند گذشته نیازی به نیروی فیزیکی دست برای حرکت دادن آن نیست . در مکان های مختلف از جمله : پارکینگ ، درب مغازه و فروشگاه ، سوله ها ، حفاظ پنجره ها و … می توان از این کرکره ها استفاده کرد . شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در حوزه خرید و نصب کرکره برقی در گرگان می باشد که شما می توانید برای خرید با مشاوران شرکت در ارتباط باشید .

هدف از نوشتن این مقاله آشنا کردن شما با کرکره برقی و انواع آن می باشید . همچنین در این مقاله به بررسی مزایای استفاده از کرکره برقی خواهیم پرداخت . پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

 

کرکره برقی در گرگان

کرکره برقی در گرگان

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه اجرای و نصب کرکره برقی در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان – خیابان شهدا – لاله 20 – مجتمع کوثر – طبقه دوم – واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812 

ایمیل : imenkaran@ymail.com

 

کرکره برقی در گرگان

انواع کرکره برقی

کرکره برقی خود انواع مختلفی دارد که در زیر به بررسی برخی از آن ها خواهیم پرداخت :

  • کرکره برقی سکشنال
  • کرکره برقی پنجره
  • کرکره برقی پلی کربنات
  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی فولادی
  • کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
  • کرکره برقی شفاف
  • کرکره برقی صوتی
  • کرکره برقی پارکینگی

 

کرکره برقی در گرگان

کرکره برقی سکشنال

یکی از انواع کرکره برقی ها کرکره برقی سکشنال می باشد که بخاطر مدرن بودن و داشتن استاندارد های لازم و مکانیزم خاص این کرکره در حال افزایش چشم گیری است . از این نوع کرکره ها در اماکنی که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگی در محدودیت است می توان بدون هیچ نگرانی استفاده کرد . این کرکره زیر سقف جمع می شود  و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را می گیرد . باتوجه به سریع و بی صدا بودن به هنگام باز و بسته شدن طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است . امنیت بالای آن و سیستم ضد سقوط از مزایای این کرکره است . کرکره برقی زیر سقفی سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هرچیزی به فضای داخلی جلوگیری کند . برای خرید این نوع از کرکره برقی در گرگان می توانید با مشاوران ما در شرکت ایمن کاران استر آباد در ارتباط باشید .

 

کرکره برقی در گرگان

کرکره برقی پنجره

امروزه از این کرکره برقی در اغلب ویلاها و منازل و ساختمانهای لوکس استفاده می گردد . عایق مناسبی جهت صدا ، حرارت ، گرد غبار است . و زیبایی ساختمان را نیز دو صد چندان می نماید . ساختار آن شامل موتور و متعلقات و تیغه کرکره است . موتور آن بعلت تعداد دفعات باز شدن و ابعاد کوچکتر ضعیف است و به علت فوم داخل آن تا حد زیادی عایق برودتی و صوتی است . برای خرید این نوع از کرکره برقی در گرگان می توانید با مشاوران ما در شرکت ایمن کاران استر آباد در ارتباط باشید .

 

کرکره برقی در گرگان

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی های پلی کربنات دارای مدل های : کرکره برقی پلی کربنات لوله استیل ، کرکره برقی پلی کربنات با لوله آلومینیوم ، کرکره برقی پلی کربنات اکسترا با قطعات شیار آلومینیوم می باشد . و یکی از انواع کرکره برقی ها می باشد. تمامی مدل های فوق الذکر از دو نوع شفاف و مات با رنگ بندی های مختلف می باشند . برای خرید این نوع از کرکره برقی در گرگان می توانید با مشاوران ما در شرکت ایمن کاران استر آباد در ارتباط باشید .

کرکره برقی شفاف

یکی دیگر ازانواع کرکره برقی کرکره برقی شفاف و یا شیشه ای ، این نوع کرکره برقی در چند مدل و رنگ تولید و عرضه می شود . این محصول از پلیمری  مقاوم بنام پلی کربنات تولید می شود. از خصوصیات این کرکره برقی ضد ضربه و یا ضد گلوله بودن است و زیبایی خاصی نیز دارند . از کرکره برقی شفاف بجای کرکره آلومینیومی یا فولادی استفاده می گردد . اغلب از این  محصول در پروژه های تجاری یا بانک ها و یا صرافی ها و گاها پروژه های مسکونی استفاده می شود . برای خرید این نوع از کرکره برقی در گرگان می توانید با مشاوران ما در شرکت ایمن کاران استر آباد در ارتباط باشید .

کرکره برقی صوتی

از این کرکره برقی در محیط هایی حساس  به صدا که در این محیط ها نیاز است هیچ سرو صدایی از بیرون شنیده  نشود  و یا بلعکس نباید صدا از داخل به خارج منعکس شود استفاده می شود . کرکره برقی صوتی به صورت انبوه در محیط های صنعتی ، خانگی ، تجاری  و اداری  استفاده می شود و همانند یک عایق صوتی عمل می کند . برای خرید این نوع از کرکره برقی در گرگان می توانید با مشاوران ما در شرکت ایمن کاران استر آباد در ارتباط باشید .

 

کرکره برقی در گرگان

کرکره برقی پارکینگی

از معمول ترین و مرسوم ترین انواع کرکره برقی ها می توان به کرکره برقی های پارکینگی اشاره کرد که در انواع جنس های آلومینیومی ، فولادی ، پلی کربنات و … وجود دارند که با توجه به نوع آب و هوایی که میخواهید کرکره در آن نصب شود و موارد دیگر از این قبیل یکی از انواع آن را می توانید انتخاب کنید . برای خرید این نوع از کرکره برقی در گرگان می توانید با مشاوران ما در شرکت ایمن کاران استر آباد در ارتباط باشید .

مزایای استفاده از کرکره برقی یا درب اتوماتیک کرکره ای

  1. به راحتی قابل شست و شو هستند .
  2. کرکره های برقی از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردارند و به راحتی نمی توان آن ها را خراب کرد .
  3. کار با کرکره های اتوماتیک به مراتب راحت تر است زیرا نيازی به قفل کردن ندارد.
  4.  مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.
  5.  قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارد.
  6. استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت
  7. تنوع رنگ و طرح کرکره های برقی بسیار بالاست و با انواع کرکره های سنتی قابل مقایسه نیست به طوری که می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد کرد .

شرکت ایمن کاران استر آباد

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه اجرای و نصب کرکره برقی در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان – خیابان شهدا – لاله 20 – مجتمع کوثر – طبقه دوم – واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812 

ایمیل : imenkaran@ymail.com

 

4 thoughts on “کرکره برقی در گرگان

  1. امیر گفت:

    بسیار مقاله مفیدی بود ممنون از شما

    1. poshtiban گفت:

      ممنون از شما که وقت گذاشتید و خوندید هدف ما جلب رضایت شماست

  2. علی رضا گفت:

    بنده از شرکت ایمن کاران استرآباد خدمات گرفتم و واقعا راضی بودم تشکر از مقاله بسیار کارآمدتون استفاده کردم ممنون

    1. poshtiban گفت:

      خدارو شکر دوست عزیز که از خدمات ما راضی بودید هدف ما در کار جلب رضایت شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *