مقالات

سیستم برق اضطراری در گرگان

در دنیای امروز وابستگی به برق مسئله ای کاملا روشن است . شاید در گذشته نیاز به برق آنقدر حیاتی نبود و در صورت نبود برق باز هم انسان ها می توانستند به راحتی کار های روزمره خود را انجام دهند . به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی لوازم برقی متعددی اختراع شدند که در جهت راحتی هر چه بیشتر زندگی روزمره حرکت می کردند . با گسترش استفاده از لوازم برقی و همه گیر شدن این لوازم نیاز به برق روز به روز افزایش پیدا کرد و اکنون در صورت نبود برق انجام یک سری کار ها در کل نشدنی است . به همین جهت سیستم برق اضطراری در منازل و ساختمان ها تعبیه شد که در صورت قطعی برق برای مدتی بتواند برق مورد مصرفی شما را تامین کند . هدف از این مقاله آشنایی شما با سیستم برق اضطراری و اجرای سیستم برق اضطراری در گرگان می باشد .

 

سیستم برق اضطراری در گرگان

اجرا سیستم برق اضطراری در گرگان

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه اجرای و نصب سیستم برق اضطراری در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان – خیابان شهدا – لاله 20 – مجتمع کوثر – طبقه دوم – واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812 

ایمیل : imenkaran@ymail.com

برق اضطراری چیست و چه کاربردی دارد ؟

برق اضطراری یا یو پی اس ( ups ) برقیست که موقع برق رفتگی ، جایگزین برق اصلی می ‌شود . سیستم برق اضطراری نوعی سیستم برق محافظ می باشد که در هنگام بحران و یا زمانیکه سامانه برق شهری از کار میافتد برای فراهم نمودن انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد . شاید قطع شدن کوتاه مدت برق در منازل مشکل چندانی را ایجاد نکند اما در مراکز درمانی گاه میتواند منجر به مرگ افراد شود و یا در مراکز تجاری موجب گیر کردن افراد در آسانسور شود . همچنین در مراکز اداری قطع شدن برق موجب می شود روند کاری به کل مختل شود . به همین جهت وجود سیستم بر اضطراری در این اماکن بسیار ضروری است .

از طرفی دیگر همواره امکان قطع برق بر اثر حوادث مختلف از جمله حوادث طبیعی همچون بادهای شدید تا بارگذاری بیش از حد مجاز ترانسفورماتور ها وجود دارد و این مسئله با توجه به موقعیت و شرایط موجود می تواند بسیار آزار دهنده باشد و گاها موجب وارد آمدن خسارات سنگین مالی نیز گردد. لذا وجود یک سیستم برق اضطراری کارآمد در ساختمان ها می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و از بروز مسائل و مشکلات عدیده ای جلوگیری نماید .

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه اجرای سیتم برق اضطراری در گرگان شرکت ایمن کاران استر آباد می باشد که می توانید همواره با مشاوران آن ها در ارتباط باشید .

نکات مهم در هنگام استفاده از سیستم های برق اضطراری

  • استفاده از تجهیزات حفاظت در برابر اضافه ولتاژ ، در هنگام استفاده از سیستم های برق اضطراری برای جلوگیری از خسارت به وسایل برقی حساس  ضروری است .
  • دقت به مجموع برق مصرفی در هنگام استفاده از سیستم های برق اضطراری بسیار اهمیت دارد و تا حد امکان باید از استفاده همزمان از وسایل برقی پر مصرف خودداری کنید . 

سیستم برق اضطراری در گرگان

امروزه برق جزئی از زندگی شده است و نبود آن زندگی خیلی از آدم ها و کسب و کار ها را فلج می کند . پس باید سیستمی باشد که در مواقع قطع برق که در حوادث مختلف مانند باد شدید اتفاق می افتد نبود برق را جبران کند . این سیستم برق از وارد آمدن خسارات سنگین مالی به کسب و کارها جلوگیری می کند  و از بروز مسائل و مشکلات زیاد و خسارات جانی در مراکز پزشکی هم جلوگیری می کند . به همین جهت شرکت ایمن کاران استرآباد سیستم برق اضطراری در گرگان را در ساختمان ها و منازل شما را پیاده سازی می کند .

انواع سیستم برق اضطراری در گرگان

با توجه به کاربرد سیستم های برق اضطراری و مکان مورد استفاده از این نوع سیستم ها ، تولید کنندگان سه نوع فناوری UPS تولید می کنند که در ادامه به بررسی این سیستم ها می پردازیم . برای اطلاع از کارایی هر کدام از این سیستم و این که بدانید برای مکان مورد نظر شما کدام سیستم مناسب است می توانید با مشاوران شرکت ایمن کاران در ارتبا باشید تا بهترین سیستم برق اضطراری در گرگان را تهیه کنید .

1- سیستم برق اضطراری آفلاین

در سیستم برق اضطراری آفلاین، برق ورودی شبکه به سیستم برق اضطراری متصل است و در حالت عادی توان مصرف کننده را تامین می کند. چنانچه برق شبکه دچار مشکل شود، UPS مدار مربوط به باتری ها را وارد مدار کرده تا از این طریق توان مصرف کننده تامین شود.

این نوع سیستم دارای معایب و مزایایی است.از مزایا آن هزینه کم این سیستم است و از معایب آن محافظت پایین از مصرف کننده و در انتقال جریان برق از خطوط شبکه به باتری ها در لحظه قطع برق با تاخیر صورت می گیرد.

2- سیستم برق اضطراری آنلاین

اگر هدف از خرید منبع تغذیه بی وقفه علاوه بر تامین برق بی‌وقفه، گرفتن توان خروجی مناسب هم باشد، این نوع سیستم برق اضطراری گزینه مناسبی است. در انواع آنلاین علاوه بر شارژ باتری و تامین بی وقفه‌ی برق، بخش مبدل همیشه فعال بوده و توان خروجی را فراهم می‌سازد.از مزایای این سیستم تامین برق به صورت مدام و کامل است و از معایب این سیستم گران بودن و هزینه بالای آن است.

3-سیستم برق اضطراری تعاملی

سیستم برق اضطراری تعاملی شبیه یک سیستم برق اضطراری آفلاین است با این تفاوت که در این سیستم، مبدل همیشه در مدار قرار دارد.مزایای این سیستم کارآمد بودن آن است و معایب آن نوساناتی مانند جرقه ها می تواند از این نوع سیستم عبور کند.

شرکت ایمن کاران استرآباد

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه اجرای و نصب سیستم برق اضطراری در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان – خیابان شهدا – لاله 20 – مجتمع کوثر – طبقه دوم – واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812 

ایمیل : imenkaran@ymail.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *