مقالات

درب اتوماتیک در گرگان

دنیای مدرن امروز نیاز ها و خواسته های متفاوتی را در همه ی زمینه ها نسبت به گذشته بروز می دهد . به جهت رفع این نیازها همه روزه محصولات جدیدی با فناوری ‌های بروز تر و امکانات بیشتر ارائه می ‌شود . درب های اتوماتیک یکی از این تکنولوژی هاست که جهت تسهیل زندگی بشر تولید شده است .  در های اتوماتیک به ویژه در مناطقی که روزانه افراد زیادی عبور و مرور دارند بسیار مفید هستند . درب های اتوماتیک جایگزینی راحت و لوکس به جای درب های سنتی است . اوایا این در ها به دلیل جدید و لوکس بودن در ساختمان ها استفاده می شد اما امروزه به یکی از ضروری ترین چیز ها برای ساختمان تبدیل شده است . هدف از این مقاله آشنا کردن شما با تاریخچه و نوع کارکرد و مزایای درب های اتوماتیک و نکات خرید درب اتوماتیک در گرگان است .

اگر مشغول ساختن یک ساختمان یا مجتمع هستید پیشنهاد میکنم قبل از خرید درب اتوماتیک ادامه این مقاله را بخوانید . پیشنهاد می کنم مطلب دوربین مداربسته در گرگان را مطالعه کنید .

درب اتوماتیک در گرگان

درب اتوماتیک در گرگان

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان – خیابان شهدا – لاله 20 – مجتمع کوثر – طبقه دوم – واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812

ایمیل : imenkaran@ymail.com

درب اتوماتیک در گرگان

تاریخچه درب های اتوماتیک

تاریخچه درب های اتوماتیک به یونان باستان بر میگردد . حدود 2000 سال پیش، یک ریاضیدان یونانی به نام هارون اسکندریه نخستین درب اتوماتیک شناخته شده را اختراع کرد . نحوه عملکرد این درب به این صورت بود که مقداری آب توسط آتش در معبد شهر حرارت می‌ دید و پس از چند ساعت ، فشار حاصل از بخار آب در یک ظرف برنج ساخته شده جمع شده و موجب می شد تا آب به مخازن مجاور درب پمپاژ شود . این ظروف به عنوان وزنه ای عمل می کردند که از طریق یک سری طناب ها و قرقره ها ، درهای معبد را در زمانی که مردم برای عبادت می آمدند باز می کردند .

پس از یونانیان که چیزی شبیه به در های اتوماتیک ساختند تا چندین سال بعد هیچ تحولی در ساخت این درب ها اتفاق نیافتاد تا این که در سال 1931 دو مهندس آمریکایی اولین دستگاه دارای چشم الکترونیکی برای باز و بسته کردن یک سیستم درب اتوماتیک را ایجاد کردند . اختراع آن ها در یک رستوران نصب شد . این سیستم باعث سهولت رفت و آمد پیش خدمت ها در حمل غذا و نوشیدنی ها شد . کل سیستم به علاوه نصب آن معادل 100 دلار فروخته شد .

پس از آن در سال 1954 طی دوره ای که پس از جنگ بود همگی به سمت بهینه سازی مصرف انرژی حرکت می کردند . در این زمان یک زوج آمریکایی درب ‌های اتوماتیکی را طراحی کردند که با ایستادن روی نقطه‌ای مقابل در به کار می ‌افتاد و درب باز می ‌شد . این محصول با نصب در مکان ‌های تجاری متعددی مانند بانک ‌ها ، هتل ‌ها و مراکز خرید بسیار رواج پیدا کرد . در دهه های 1970 ، 1980 و 1990 نیز تغیرات بسیار قابل توجهی در روند تکنولوژی و ساخت این درب ها ایجاد شد و پس از گذشت نزدیک به یک قرن و طی شدن این روند جالب توجه امروزه تکنولوژی تولید درب و کرکره اتوماتیک ، درب های صنعتی ، کرکره ‌های برقی و … در سراسر دنیا فراگیر شده و به خصوص در فضاهای تجاری مورد استفاده قرار می ‌گیرند .

درب اتوماتیک در گرگان

مزایای نصب درب اتوماتیک در گرگان

درب اتوماتیک یا در اتوماتیک با توجه به موارد زیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است :

  1. نیاز روز افزون به کنترل ورود و خروج مراجعین به اماکن مختلف
  2. کنترل هدر رفت انرژی
  3. مباحث معماری
  4. کاهش سر و صدا
  5. مانع شدن از انتقال بیماری
  6. مانع از ورود گرد و غبار
  7. زیبایی بخشیدن به نمای ورودی ساختمان ها
  8. افزایش سطح بهداشت عمومی

و بسیاری موارد دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از درب اتوماتیک در گرگان است .

درب اتوماتیک در گرگان

انواع درب اتوماتیک در گرگان

درب و کرکره های اتوماتیک امروزه در بسیاری از مکان ها دیده می شود . از سوپر مارکت و فروشگاه ها گرفته تا بیمارستان ها و مراکز تجاری و دولتی بسیار بزرگ . انواع مختلفی از درب های اتوماتیک وجود دارند که با توجه به مکانی که باید نصب شوند یکی از انواع آن ها را می توان پیاده سازی کرد . شما برای شناخت انواع درب اتوماتیک در گرگان می توانید با مشاوران شرکت ایمن کاران استر آباد تماس گرفته و سپس اقدام به خرید درب مناسب کنید . در ادامه انواع درب های اتوماتیک را بررسی خواهیم کرد .

درب اتوماتیک در گرگان

درب اتوماتیک شیشه ای

 درب اتوماتیک شیشه ای راه حلی زیبا و کار آمد در زمینه جدا کردن محیط داخلی از خارجی و یا جدا کردن محیط های داخلی از همدیگر است . این نوع درب همچنین یکی از راه کار های موثر در زمینه بهینه کردم مصرف انرژی می باشد . به این صورت که می توان میزان باز شدن لت های درب را تغیر داد . این تغیرات که با توجه به هوای گرم یا سرد انجام می شود باعث می شود تا میزان انرژی تلف شده به حداقل برسد . استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک در ورودی ساختمان‌ها و جداسازی محیط های داخلی از هم توسط این درب‌ها ، نمای بسیار زیبا و خاصی به ساختمان یا محل کار شما داده می ‌دهد . این دسته از درب ها ی اتوماتیک خود به چند دسته تقسیم می شوند . انواع درب های اتوماتیک شیشه ای عبارتند از :

  •  تک لت
  • دو لت بازشو
  • تلسکوپی
  • نیم گرد
  • تمام گرد
  • لولایی
  • تا شو

برای این که بدانید کدام یک از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای مناسب مکان مورد نظر شماست و برای خرید درب اتوماتیک در گرگان می توانید با مشاوران شرکت ایمن کاران در ارتباط باشید .

درب اتوماتیک در گرگان

درب اتوماتیک صنعتی

درب صنعتی به درب هایی گفته می شود با ابعاد و تردد بالا که برای سوله ها ،کارخانه جات، انبارها، آشیانه هواپیما ودرب های آتش نشانی استفاده می شود. درب اتوماتیک صنعتی خود به چند دسته تقسیم می شود که در مقالات بعدی به آن ها خواهیم پرداخت :

  • درب صنعتی کرکره ای
  • درب صنعتی سکشنال
  • درب صنعتی ریلی

شما میتوانید برای خرید انواع در اتوماتیک در گرگان از جمله درب اتوماتیک صنعتی به شرکت ایمن کاران استر آباد مراجعه فرمایید یا با مشاوران ما تماس بگیرید .

درب اتوماتیک در گرگان

درب اتوماتیک پارکینگی

امروزه آپارتمان های زیادی را میبینید که برای درب های پارکینگ خود از انواع درب های اتوماتیک استفاده می کنند . با توجه به اهمیت امنیت در دنیای امروز می توان گفت بیش از 90 درصد جامعه به دنبال امنیت بیشتری می باشند . استفاده از درب های اتوماتیک برای پارکینگ ها بسیاری از ضعف های امنیتی ساختمان ها را بر طرف می کند . علاوه بر ایجاد محیطی امن توسط درب های اتوماتیک آپارتمان سهولت در استفاده را نیز برای شما به همراه خواهد داشت .

درب اتوماتیک در گرگان

درب اتوماتیک کرکره ای

کرکره اتوماتیک نوعی از کرکره می باشد که به وسیله ی یک موتور و توسط قدرت برق در محور عمودی بالا و پایین می رود . این کرکره ها را به راحتی از راه دور و توسط ریموت کنترل می توان بالا و پایین کرد و همانند گذشته نیازی به نیروی فیزیکی دست برای حرکت دادن آن نیست . در مکان های مختلف از جمله : پارکینگ ، درب مغازه و فروشگاه ، سوله ها ، حفاظ پنجره ها و … می توان از این کرکره ها استفاده کرد .

شرکت ایمن کاران استر آباد اجرا کننده و فروشنده انواع درب اتوماتیک کرکره ای در گرگان می باشد .

مزایای استفاده از کرکره برقی یا درب اتوماتیک کرکره ای

  1. به راحتی قابل شست و شو هستند .
  2. کرکره های برقی از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردارند و به راحتی نمی توان آن ها را خراب کرد .
  3. کار با کرکره های اتوماتیک به مراتب راحت تر است زیرا نيازی به قفل کردن ندارد.
  4.  مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.
  5.  قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارد.
  6. استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت
  7. تنوع رنگ و طرح کرکره های برقی بسیار بالاست و با انواع کرکره های سنتی قابل مقایسه نیست به طوری که می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد کرد .

شرکت ایمن کاران استر آباد

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان – خیابان شهدا – لاله 20 – مجتمع کوثر – طبقه دوم – واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812

ایمیل : imenkaran@ymail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *