مقالات

سیستم اعلام سرقت در گرگان

سیستم اعلام سرقت در گرگان

امروزه با افزایش جوامع بشری و همچنین گسترش دزدی و بزهکاری های اجتماعی برقراری امنیت محل کار و زندگی از مهم ترین کارها و یکی از دقدقه های اصلی افراد جامعه است . با گسترش علم و تکنولوژی سیستم هایی طراحی شدند که در این مواقع به کمک شما خواهند آمد . یکی از این سیستم ها ، سیستم اعلام سرقت است .  با نصب سیستم های اعلام سرقت شما به راحتی می توانید محل کار یا منزل خود را ترک نموده و از راه دور به کمک تلفن همراه دستگاه را کنترل نمایید . هدف از نوشتن این مقاله آشنا کردن شما با سیستم اعلام سرقت و مزایای استفاده از آن است . اگر قصد خرید سیستم اعلام سرقت در گرگان را دارید کافیست با مشاوران شرکت ایمن کاران استر آباد تماس گرفته و با خیالی راحت خرید کنید .

در ادامه همراه ما باشید تا شما را با کارکرد و اجزای سیستم اعلام سرقت آشنا کنیم .

 

سیستم اعلام سرقت در گرگان

سیستم اعلام سرقت در گرگان

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه اجرای سیستم اعلام سرقت در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان – خیابان شهدا – لاله 20 – مجتمع کوثر – طبقه دوم – واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812 

ایمیل : imenkaran@ymail.com

 

سیستم اعلام سرقت در گرگان

سیستم اعلام سرقت چیست ؟

سیستم اعلام سرقت مجموعه ای از قطعات الکترونیکی است که در هنگام وقوع سرقت به ما اطلاع رسانی می کند . این سیستم جهت جلوگیری از سرقت اماکن یا اعلام سرقت های مسلحانه استفاده می شود . سیستم اعلام سرقت با ایجاد صدای بلند باعث می شود تا ما از یک سرقت و یا نقض حریم خصوصی خود با خبر شویم . سیستم های اعلام سرقت موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهری در انواع و اشکال مختلفی تولید شده اند ، ولی همگی آن ها دارای يک ساختار مشترک می باشند .

این سیستم در اماکن و یا ساختمان ها نصب می شود تا هنگامی که نگهبان نیست یا کسی در منزل نیست با ایجاد صدا یا تماس گرفتن با شما ، شما را از ورود یک فرد غیر مطلع سازد .

 

سیستم اعلام سرقت در گرگان

انواع سیستم اعلام سرقت در گرگان

سیستم های اعلام سرقت را از لحاظ نوع نصب به دو بخش تقسیم می کنند . این سیتم ها وایرلس یا بی سیم هستند و یا توسط سیم نصب می شوند . تشخیص این که کدام نوع سیستم اعلام سرقت مناسب شما می باشد بر عهده متخصصان جاییست که این سسیستم را از آن خریداری می کنید . در این زمینه می توانید با مشاوران شرکت ایمن کاران در ارتباط باشید تا شما را در جهت خرید سیستم اعلام سرقت در گرگان راهنمایی کنند . 

اصولا برای نصب سیستم های اعلام سرقت از نوع با سیم آن اگر از قبل جایی برای سیم کشی های آن در ساختمان تعبیه نشده باشد باید سیم کشی رو کار انجام داد که نمای ظاهری خوبی ایجاد نمیکند . علاوه بر این استفاده از سیستم های بی سیم باعث می شود که سارق نتواند سیم ها را قطع کند و از امینت بالاتری برخوردارند .

همچنین دسته بندی دیگری برای انواع سیستم اعلام سرقت وجود دارد و آن بسته به نوع سنسوری که در آن ها تعبیه شده است . هر سنسور نصب به یک عاملی واکنش نشان میدهد . برخی به حرکت ، برخی به لمس شدن ، برخی نسبت به وزن و … . در ادامه انواع سیستم اعلام سرقت با توجه به سنسور های به کار رفته شده در آن را بررسی خواهیم کرد .

سنسور های حرکتی

این نوع از سنسور ها نسبت به حرکت اجسام و انسان در جلوی چشم خود حساس بوده و زمانی که فعال است اگر حرکتی را در جلوی چشمی خود احساس کند خیلی سریع سنسور تشخیص داده و واکنش نشان می دهد . این نوع سنسور بیشترین کاربرد را دارد و در تمام مکان ها ازجمله ادارات ، خانه ، مغازه و … نصب می شود . اگر شما قصد خرید یک سیستم اعلام سرقت در گرگان داشته باشید و بخواهید از انواع این سیستم ها سنسور حرکتی را انتخاب کنید ، شرکت ایمن کاران استر آباد بهترین در این زمینه است .

سنسور های لرزشی

این سنسور ها نسبت به لرزش و شوک حساس هستند و هنگامی که شوک یا لرزشی وارد شود سریع واکنش نشان می دهند و این واکنش می تواند با فرمان دادن به یکی از تجهیزات اخباری الکتریکی همراه باشد و افراد را متوجه خود کند . مانند: آژیر ، چراغ خطر و… و به این طریق از یک سرقت جلو گیری کند . این سنسور ها بیشتر در مکان هایی به کار می رود که امکان دزدی با تخریب و یا ایجاد حفره ممکن باشد .

سنسور تشخیص وزن

این سنسور ها فقط زمانی فعال می شوند که جسمی در بازه وزنی که برای آن تعریف شده از جلوی چشمش گذر کند . مثلا حساسیت این نوع سنسور به حرکت پرندگان ، حشرات ، حیوانات خانگی خیلی کم است و امکان فعال شدنش به حداقل می رسد و دقت بالاتر پیدا می کند .

سنسور آهن ربایی

این سنسور ها بیشترین مورد استفاده را دارند در فروشگاه های لباس که به صورت آهن ربایی بر روی لباس ها نصب می شوند و اگر شخصی قصد خارج کردن لباس را از فروشگاه داشته باشد سنسور بر روی گیت خروجی فروشگاه عکس العمل نشان داده و آژیر به صدا در می آید .

 

سیستم اعلام سرقت در گرگان

اجزای سیستم اعلام سرقت در گرگان

تجهیزات اصلی یک سیستم اعلام سرقت به شرح زیر است : 

  • دتکتور حرکتی (Monitor Detector Sensor)
  • دتکتور شکستن شیشه (Glass Break Detector)
  • آژیر (sounder)
  • تلفن کننده (Dialler)
  • سیستم کنترل از راه دور (Remote Control)
  • باطری اضطراری (Back Up Battery)
  • تابلو کنترل مرکزی (control panel)

برای آشنایی بیشتر با مکانیزم و نوع کارکرد سیستم های اعلام سرقت در گرگان ، مشاوران متخصص در شرکت ایمن کاران پاسخ گو سوالات شما خواهند بود .

سیستم اعلام سرقت در گرگان

مزایای سیستم اعلام سرقت

  • این سیستم ازطریق دستگاه کارتخوان ، موبایل و مانیتور لمسی قابل دسترسی است
  • قابلیت کنترل از راه دور سیستم
  • چک کردن وضعیت سیستم سرقت به جهت تشخیص علت فعال شدن سیستم
  • سادگی استفاده از سیستم به دلیل رابط کاربری (Interface ) فارسی
  • عدم نیاز به حمل ریموت کنترل و یا تجهیزات جانبی برای فعال یا غیر فعال نمودن سیستم سرقت
  • مجهز نمودن سیستم به سنسورهای تشخیص شکسته شدن شیشه
  • بهره گیری از سنسورهای تشخیص حرکت با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز (passive infrared )
  • غیر فعال نمودن دزدگیر از طریق وارد نمودن رمز عبور و یا کشیدن کارت در هنگام ورود به منزل
  • فعال ماندن سیستم اعلام سرقت در صورت قطع بودن برق شهری بواسطه ی باطری داخلی دستگاه
  • امکان انتخاب عکس العمل های دزدگیر از روی مانیتور لمسی سیستم هوشمند

 

سیستم اعلام سرقت در گرگان

قیمت سیستم اعلام سرقت در گرگان

نمی توان برای سیستم اعلام سرقت قیمت دقیقی را مشخص کرد زیرا با توجه به نوعی سیستمی که انتخاب می کنید ، نوع سیم کشی ، محلی که باید نصب شود و … قیمت آن ها تغیر می کند . شما می توانید با خرید سیستم اعلام سرقت در گرگان از شرکت ایمن کاران با نازل ترین قیمت بهترین خدمات را دریافت کنید .

شرکت ایمن کاران استر آباد

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه اجرای سیستم اعلام سرقت در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان – خیابان شهدا – لاله 20 – مجتمع کوثر – طبقه دوم – واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812 

ایمیل : imenkaran@ymail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *