مقالات

تلفن سانترال در گرگان

احتمالا کلمه تلفن سانترال را شنیده باشید . معمولا در محیط های تجاری از تلفن های سانترال به جای تلفن معمولی استفاده می کنند . اما تلفن سانترال چیست ؟ معنی آن را می دانید ؟ چه تفاوتی با تلفن های معمولی دارد ؟ هدف ما از نوشتن این مقاله آشنا کردن شما با مفهوم و نحوه نصب و کارکرد تلفن سانترال در گرگان است ، پس ادامه این مقاله را از دست ندهید .

حتما برای شما هم پیش آمده است که با شرکتی تماس بگیرید و تلفن گویا پاسخگو باشد . این سیستم گویا داخلی های مختلف را معرفی می کند تا شما به راحتی بتوانید شخص مورد نظر خود را بیابید و با او ارتباط برقرار کنید . وجود هر کدام از داخلی ها هم به مشتری ها برای ارتباط بهینه کمک می کند و هم باعث حفظ نظم و جلوگیری از هرج و مرج در مجموعه می شود . این امکان با استفاده از دستگاه سانترال بر روی خطوط شهری مجموعه های مختلف قابل بهره برداری است . برای استفاده از این دستگاه احتیاجی به خطوط تلفن خاص نیست و می توانید بر روی خطوط تلفن معمولی شهری خود از این دستگاه بهره ببرید .

برای آشنایی با چگونگی اجرای تلفن سانترال در گرگان در ادامه همراه ما باشید .

 

تلفن سانترال در گرگان

تلفن سانترال در گرگان

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه اجرای تلفن سانترال در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان – خیابان شهدا – لاله 20 – مجتمع کوثر – طبقه دوم – واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812 

ایمیل : imenkaran@ymail.com

تلفن سانترال در گرگان

تلفن سانترال چیست ؟

تلفن سانترال یا تلفن داخلی به تلفن ‌هایی گفته می ‌شود که در ادارات و موسسات استفاده می ‌شوند . امروزه با هر موسسه و یا شرکتی تماس می‌ گیریم قبل از ارتباط با اپراتور انسانی پیامی ماشینی برای ما پخش می ‌گردد که در آن شرکت معرفی می‌ شود و از ما می خواهد برای ارتباط با بخش ‌های مختلف سازمان کلید 1 تا 9 را وارد نماییم .

به این نوع از سیستم‌ های تلفنی سیستم تلفن سانترال یا تلفن داخلی اطلاق می گردد . به طور خلاصه تلفن سانترال به به سیستم تلفنی گفته می ‌شود که توسط آن می‌ توان چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کرد . شرکت ایمن کاران استر آباد از بهترین ها در زمینه اجرای تلفن سانترال در گرگان می باشد .

تلفن سانترال در گرگان

تاریخچه ساخت تلفن سانترال

نیاز به تلفن مرکزی از زمان های بعد اختراع تلفن کاملا حس می شد . در زمان هایی که هنوز تلفن دکمه ای و شکل قدیمی وجود داشت ، تلفن هایی برای مبادله اطلاعات شعبه های خصوصی وجود داشتند که کلید هایی مجزا برای سانترال داشتند . قبل از ظهور IC ها این تلفن ها از رله تشکیل می شدند که با همان شکل رو به پیشرفت بودند . در قرن ۲۱ و با پیشرفت فناوری ، تلفن های سانترال نیز جدید تر و کاربردی تر شدند . امکانات مختلف دیگری نیز به این تلفن ها اضافه شد .

تلفن سانترال در گرگان

مزیت استفاده از تلفن سانترال در گرگان

از مزیت هایی که استفاده از سیستم تلفن سانترال برای شما عزیزان به ارمغان می آورد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • راحتی در ارتباطات
  • کاهش هزینه ها در بلند مدت
  • پاسخگویی و تماس در صورت داشتن یگ گوشی تلفن به چندین خط
  • استفاده از کنفرانس صوتی و تصویری
  • تلفن گویا یا همون اپراتور خودکار
  • صف انتظار مشتریان
  • تماس تصویری بدون هزینه
  • ضبط کلیه مکالمات
  • ارتباط چندین شرکت در یک مجموعه به طوری که بتونن رایگان با هم صحبت کنن
  • محدود کردن تماس ها
  • افزایش راندمان کاری
  • پاسخگویی سریع به مشتریان

از بهترین شرکت هایی که می توانند تلفن سانترال در گرگان را برای شما اجرا کنند شرکت ایمن کاران استر آباد است .

تلفن سانترال در گرگان

تفاوت تلفن سانترال با تلفن معمولی

سیستم سانترال دارای ویژگی ‌هایی است که بر حسب هر نوع تلفنی که به آن متصل می ‌شود امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می ‌دهد . در واقع تلفنی که به دستگاه سانترال متصل می ‌شود را تلفن سانترال می ‌نامند ، اما با توانایی‌ هایی خاص که فقط در هنگام اتصال به سانترال قابل استفاده هستند . در واقع می ‌توان گفت تلفن سانترال ماهیتی چند بعدی دارد که باعث می ‌شود چندین خطوط تلفن به صورت صدا یا صوت از یک مسیر قابل استفاده باشد .

تلفن ‌های معمولی یا  آنالوگ ، مدل‌ هایی هستند که از منظر نرم ‌افزاری تک دارای ویژگی تک بعدی بودن هستند ، به این معنا که سیستم انتقال و دریافت اطلاعات که به صورت صدا و یا صوت هستند در یک بُعد انجام می ‌گیرد . تلفن‌ ثابت ساده ‌ترین وسیله ارتباطی است که با اتصال به خطوط شهری قابل استفاده می ‌باشد . تلفن ثابت معمولاً در فضا ‌های مسکونی و اداری کوچک و تلفن سانترال برای شرکت‌ های بزرگ که دارای مرکز تماس هستند ، کاربرد دارند .

خرید تلفن سانترال در گرگان

دستگاه های سانترال در دو نوع تحت شبکه و غیر تحت شبکه طراحی شده اند و شما می توانید بر اساس نیاز و سیاست های کاری خود از بین آن ها انتخاب کنید . برای انتخاب دستگاه سانترال حتما نیاز به مشورت با فرد متخصص است . باید بستر های کابلی موجود در شرکت ، ظرفیت مجموعه ، مساحت و زیر ساخت های دیگر بررسی شود و بعد نسبت به خرید دستگاه مناسب اقدام شود .

با استفاده از دستگاه تلفن سانترال می توانید در منابع شرکت صرفه جویی کنید و با قیمتی مناسب قابلیت های بسیاری را در ارتباطات تلفنی خود بهره برداری کنید . همچنین تلفن سانترال می تواند امنیت خطوط و تماس های شما را تضمین کند . مشاورین ما در شرکت ایمن کاران استر آباد آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید و اجرای تلفن سانترال در گرگان می باشند .

تلفن سانترال در گرگان

انواع دستگاه سانترال 

بر اساس نوع عملکرد دستگاه های سانترال را می توان به دو نوع تحت شبکه و غیر تحت شبکه تقسیم کرد :

تحت شبکه

نوع ارتباط اصلی تلفن هایی که به این نوع دستگاه ها متصل می شوند از طریق یک شبکه (IP) است .

غیر تحت شبکه

دستگاه هایی که تحت شبکه نیستند می توانند از خطوط داخلی دیجیتال ، هایبرید و آنالوگ پشتیبانی کنند .

شرکت ایمن کاران استر آباد 

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خرید و نصب دوربین مداربسته در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان – خیابان شهدا – لاله 20 – مجتمع کوثر – طبقه دوم – واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812 

ایمیل : imenkaran@ymail.com

تلفن سانترال در گرگان

راهنمای خرید تلفن سانترال

قبل از خرید تلفن سانترال در گرگان باید به مواردی توجه داشته باشید . این موارد عبارتند از :

  • اتصال تلفن : .می توانید از ارتباط های ثابت و یا VoIP استفاده کنید . استفاده از گزینه دوم به دلیل نگهداری راحت تر بیشتر مورد پسند واقع می شود .
  • سیستم تلفن مجازی : شرکت هایی که همه افراد را در یک مکان ندارند ، باید از سیستم های شبکه مجازی استفاده کنند .
  • حافظه نگهداری : حافظه نگهداری یا ضبط تماس ها هم در بعضی از موارد ممکن است برای شما مورد نیاز واقع شود .
  • هزینه : هزینه نیز قطعا گزینه مهمی در انتخاب نوع سیستم می باشد .
  • در نهایت به ویژگی های سیستم هم توجه کنید . سرویس هایی مانند منشی تلفنی ، پست صوتی ، بلک لیست ، تماس های از دست رفته و دریافت تماس روی رایانه از موارد مهم است .
  • استفاده از سیستم با موبایل هوشمند و برقراری کنفرانس و تماس گروهی نیز از جمله موارد دیگری است که ممکن است برای شما قابلیت پر استفاده باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *