مقالات

خرید دوربین مداربسته در گرگان

خرید دوربین مداربسته در گرگان : بحث امنیت و حفاظت از حریم خصوصی در سال های اخیر که جامعه نا امن تر از قبل شده است بیش از پیش مطرح است . زمانی که بحث حفظ امنیت به میان می آید قبل از هر چیز همه به فکر خرید دوربین مداربسته می افتند . دوربین های مداربسته شاید نتوانند مانند بسیاری از ابزار های حفاظتی که امروزه وجود دارند از شما و محل کار و زندگیتان حفاظت کند اما می تواند از بروز بسیاری از دزدی ها و موارد دیگر جلو گیری کند .

دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند که در مقاله نمایندگی دوربین مداربسته در گرگان به بررسی انواع آن پرداختیم مسئله ای که برای خیلی ها دقدقه ممکن است باشد و ما در این مقاله نیز به آن خواهیم پرداخت مسئله خرید دوربین مداربسته خوب و با کیفیت با توجه به خواسته ها و نیاز های ماست . یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه خرید دوربین مداربسته در گرگان و استان گلستان می توانید به آن مراجعه کنید شرکت ایمن کاران استر آباد است . در ادامه همراه ما باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید .

خرید دوربین مداربسته در گرگان

شرکت ایمن کاران استر آباد

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه فروش و خرید دوربین مدار بسته در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان- خیابان شهدا- لاله 20- مجتمع کوثر- طبقه دوم- واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812

ایمیل : imenkaran@ymail.com

خرید دوربین مداربسته در گرگان

خرید دوربین مداربسته

در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است . خرید دوربین مداربسته آنقدر مهم است که اگر در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشید خرید درستی انجام نمی دهید .و اجناس بی کیفیت بازار به دست شما می رسد .

خرید دوربین های مداربسته معتبر و برند به دلیل نواسانات شدید ارز موجب می شود شما مبلغ بیشتری نسبت به اجناس بدون برند و نا معتبر پرداخت کنید . اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است . و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است .

شرکت ایمن کاران استر آباد در زمینه نصب و خرید دوربین مداربسته در گرگان تضمین می دهد که بهترین و با کیفیت ترین دوربین ها را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

راهنمای خرید دوربین مداربسته گرگان

برای خرید و پیدا کردن یک سیستم امنیتی مداربسته و یافتن بهترین سیستم دوربین مداربسته عوامل متعددی را باید مد نظر قرار داد . به طور کلی هیچ سیستم دوربین مداربسته ای وجود ندارد که از هر لحاظ بی نقص و کامل باشد . اما می توان با دانستن یک سری نکات مهم و الگو قرار دادن آن ها یک خرید با کمترین نقص ممکن و نزدیک ترین انتخاب به خواسته شما را داشت . در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با نکات خرید دوربین مداربسته در گرگان آشنا شوید .

  • نیاز شما

اولین قدمی که در جهت خرید دوربین مداربسته در گرگان باید بردارید تعیین نیاز های خود است . باید بدانید :

برای چه منظوری میخواهید از دوربین مداربسته استفاده کنید ؟

این دوربین را کجا ها میخواهید نصب کنید ؟

میخواهید کجا را تحت نظر بگیرید ؟

آیا هدفتان از خرید دوربین مداربسته فقط کنترل کردن افرادی است که از خانه شما خارج و به خانه شما وارد می شوند و یا به دنبال حفاظت بیشتر هستید ؟

این موارد و بسیاری از موارد دیگر را باید مد نظر خود قرار دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید مثلا اگر هدف شما از خرید دوربین فقط کنترل کردن ساعت ورود و خروج فرزندتان از منزل است سیستم های دوربین مداربسته ای مناسب شماست که ساختار ساده تری دارند . اما اگر در محله ای خطرناک زندگی می کنید و برای حفاظت از خود و منزلتان اقدام به خرید دوربین مداربسته کرده اید باید از دوربین هایی با سیستم پیشرفته تر که به آلارم و … مجهز هستند خریداری کنید . از مهم ترین اقدامات قبل از خرید هر چیزی به خصوص خرید دوربین مداربسته در گرگان نیازسنجی است .

  • بودجه مالی

دوربین های مداربسته با امکانات و کارایی های متفاوت قیمت های مختلفی هم دارند شما ابتدا باید بودجه خود را تعیین کنید و سپس با توجه به بودجه ای که دارید به انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب با نیاز های خود انتخاب کنید . با این کار دامنه انتخاب شما محدود تر شده و مواردی که با بودجه شما همخوانی ندارد حذف می شود . مواردی هم که با نیاز های شما سازگاری ندارد نیز حذف می شود . از میان گزینه های موجود یک مورد را می توانید انتخاب کنید .

  • امکانات مورد نظر

بعد از این که نیاز های خود را از داشتن دوربین مداربسته تعیین کردید و پس از آن که بودجه خود را نیز مشخص کردید نوبت به آن میرسد که ببینید از یک دوربین مداربسته چه امکاناتی را انتظار دارید . برخی فقط میخواهند یک مکان مشخص را تحت نظر داشته باشند و نیاز ندارند فیلم های آن ضبط شود و یا صدایی بشنوند در این صورت ساده ترین نوع دوربین های مداربسته به این افراد پیشنهاد می شود . حال اگر امکانات دیگری نیز مد نظر شما باشد مثلا آن که بخواهید صدای محیط را هم بشنوید و یا از کلیه ساعات روز فیلم و عکس هم ذخیره شود باید دوربین های دیگری را انتخاب کنید .

هر چه امکانات بیشتری را مد نظر داشته باشید به الطبع دوربین پیشرفته تری را باید خریداری کنید دوربین های مداربسته هم هر چه پیشرفته تر شوند قیمتشان نیز به همان نسبت بالا می رود . مشاوران ما در شرکت ایمن کاران استر آباد در زمینه خرید دوربین مداربسته در گرگان پاسخگوی شما خواهند بود . فقط کافیست بگویید که برای چه کاربردی نیاز به دوربین مداربسته دارید ، چقدر بودجه دارید و اینکه امکانات مورد نظرتان چیست تا بهترین مورد ها را به شما پیشنهاد دهند .

  • نوع اتصال

حتما قبل از خرید مشخص کنید که میخواهید دوربین مداربسته شما با سیم به برق وصل شود و یا بی سیم باشد و باتری بخورد . دوربین های مداربسته با سیم معمولا دو سیم برای اتصال دارند . یکی برای اتصال به برق و دیگری برای ارسال دیتا . اگر بخواهیم دقیق به بررسی این دو نوع دوربین بپردازیم هر کدام از این دو نوع معایب و مزایایی دارند .

دوربین های با سیم از لحاظ انتقال اطلاعات سریع تر عمل میکنند و همچنین این که در ارسال دیتا حالت پایدارتری دارند . مزیت دیگری که دوربین هایی با سیستم با سیم نسبت به سیستم های بی سیم دارند این است که تداخل فرکانس با دستگاه های دیگر فرستنده و یا گیرنده امواج وای فای نخواهد داشت اما با توجه به این که توسط سیم به برق وصل می شود و همچنین این که اتصال دوربین و دستگاه ضبط کننده نیز با سیم است ، نصب سخت تری خواهند داشت و اگر امکان اتصال تو کار میسر نباشد باید سیم کشی رو کار انجام شود که ظاهر خوش آیندی را ایجاد می کند .

دوربین های بی سیم نیز به طور کل هم اطلاعات را از طریق وای فای منتقل می کند و هم این که خود دستگاه توسط باتری کار می کند . این دستگاه ها در مقایسه با انواع با سیم از لحاظ راحتی در نصب بهترند و هم این که مشکلی در رابطه با ظاهر مکانی که میخواهید دوربین را نصب کنید پیش نمی آید . به طور کلی خرید دوربین های مداربسته بی سیم بهتر از با سیم است اگر که اینترنت پر سرعت در اختیار داشته باشید و مطمعن باشید که اینترنت شما قطعی ندارد . در صورت کندی اینترنت یا قطعی اینترنت تصاویر یا به خوبی منتقل نمی شود و یا به طور کل منتقل نمی شوند .

خرید دوربین مداربسته در گرگان

تعرفه خرید دوربین مداربسته در گرگان

همانطور که پیش از این نیز گفتیم با توجه به امکانات مورد نیاز شما و همینطور با توجه به مورد نیاز شما به دوربین مداربسته دوربین های مختلفی با قیمت های مختلفی می توانید خریداری کنید . با توجه به برندی که انتخاب می کنید نیز قیمت ها متفاوت است . همچنین این که محلی که قرار است دوربین ها نصب شود نیز بر قیمت پکیج شما تاثیر می گذارد . برخی از مکان ها محل ها سیم کشی مناسب ندارند و نصاب ها مجبورند از نو سیم کشی کنند . همه این عوامل و عوامل دیگر می تواند از عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید دوربین مداربسته در گرگان داسته باشد .

خرید دوربین مداربسته در گرگان

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه فروش و خرید دوربین مدار بسته در گرگان و استان گلستان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. سیستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند 
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان – خیابان شهدا – لاله 20 – مجتمع کوثر – طبقه دوم – واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812

ایمیل : imenkaran@ymail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *