مقالات

انواع دوربین مداربسته در گرگان

در دنیای امروزی امنیت بحث با اهمیتی می باشد و همگان برای امنیت خود به ابزار های مختلف نیاز دارند.یکی از ابزار های مهم دوربین مداربسته می باشد که دارای انواع بسیاری است . برای مشاهده انواع دوربین مداربسته در گرگان به شرکت ایمن کاران استر آباد مراجعه نمایید .

دوربین های مدار بسته به دو دسته کلی آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند که هر کدام ویژکی های خود را دارند.نکته مهم این است که دوربین های دیجیتال فقط به دستگاه های DVR  دیجیتال متصل می شوند.ولی دوربین های آنالوگ این محدودیت را ندارند و به انواع دستگاه های DVR متصل می شوندو در ادامه دوربین های مداربسته به انواع مختلفی از شکل ظاهری ، امکانات دید در شب و موارد دیگر تقسیم بندی می شوند.

بنابراین در این مقاله شما را با انواع دوربین مداربسته در گرگان و ویژگی های هر کدام آشنا خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید بهترین دوربین مداربسته در گرگان را خریداری کنید .

انواع دوربین مداربسته در گرگان

انواع دوربین مدار بسته در گرگان

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه فروش انواع دوربین مدار بسته در گرگان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. یستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان- خیابان شهدا- لاله 20- مجتمع کوثر- طبقه دوم- واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812

ایمیل : imenkaran@ymail.com

انواع دوربین مداربسته در گرگان

انواع دوربین مداربسته در گرگان از نظر نوع سیگنال :

دوربین های مداربسته از لحاظ نوع سیگنال به دو دسته دوربین های آنالوگ و دوربین های دیجیتال تقسیم بندی می شوند.

دوربین مداربسته آنالوگ :

این دسته از دوربین های مداربسته از سری های اولیه و قدیمی ابزار های امنیتی به حساب می آیند.که در پردازش تصاویر و سنسورهای حرکتی تصاویر را به کمک یک ظبط کننده دیجیتالی ثبت می کند.اینکار به این منظور صورت میگیرد که تصاویر دریافتی را به صورت فرمت دیجیتالی در آورد.و برای ارسال تصاویر یا ویدیو آن را به حالت آنالوگ تبدیل کند.

انواع دوربین مداربسته در گرگان

معایب دوربین های آنالوگ :

  • کیفیت نامطلوب دوربین آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال
  • امکان نویز بالا به لحاظ آنالوگ بودن این دوربین ها
  • ارسال دیتا به صورت بی سیم با کیفیت و امنیت کمتر امکان پذیر است

مزایا دوربین های آنالوگ :

  • تنوع بیشتر این گونه دوربین ها در بازار
  • سادگی راه اندازی
  • هزینه خرید پایین تر نسبت به دوربین های دیجیتال

دوربین مداربسته دیجیتال :

این دسته از دوربین ها برخلاف دوربین های آنالوگ از سری جدید دوربین های به حساب می آیند که به دوربین های HD معروف هستند.یکی از مزیت های مهم این دسته از دوربین ها به دوربین های آنالوگ ذخیره کامل به صورت دیجیتال می باشد.و نکته مهم بعدی این می باشد که تصاویر یا در واقع ویدیو ها به صورت دیجیتال کدگذاری می شوند که تا افراد خرابکار به آن دسترسی نداشته باشند.به زبان ساده تر این گونه دوربین های به کمک کابل های کواکسیال به دستگاه های DVR متصل می شوند که در لحظه تصاویر قابل مشاهده هستند.

انواع دوربین مداربسته در گرگان

برای اطلاع بیشتر از انواع دوربین مداربسته در گرگان می توانید به نمایندگی دوربین مداربسته در گرگان یعنی شرکت ایمن کاران استرآباد مراجعه نمایید.در ادامه به انواع دوربین های مداربسته می پردازیم.

معایب دوربین های دیجیتال :

  • هزینه های بالاتر برای نصب و راه اندازی
  • نویز کمتر در ویدیو ها

مزایا دوربین های دیجیتال :

  • کیفت بالای این دسته از دوربین ها که به صورت HD هستند
  • ارسال دیتا با کیفیت در بستر بی سیم

انواع دوربین مداربسته در گرگان

انواع دوربین مداربسته در گرگان از نظر ظاهری

  • دام

این دسته از دوربین ها به علت شکل ظاهری به این اسم معروف شده اند که به معنای گنبدی شکل هستند.

  • اسپید دام

این گونه از دوربین های مداربسته شکل پیشرفته تر نسبت به دوربین های دام هستند که قابلیت چرخش و حتی زوم را دارند.

  • بولت

این سری از دوربین های مداربسته به صورت لوله یا گلوله می مانند که اغلب مورد استفاده برای محیط های فضای باز می باشند که عمق دید بیشتری دارند و دارای پایه می باشند که می توان به راحتی به دیوار نصب نمود.

بهترین انواع دوربین مداربسته در گرگان

امروزه در جهان برند ها و مدل های مختلفی از دوربین مداربسته وجود دارند.که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.که وابسته به نیاز مشتری دوربین های خود را تهیه می کنند.برای مشاوره و خرید انواع دوربین مداربسته در گرگان به شرکت ایمن کاران استرآباد مراجعه نمایید.

دوربین های دید در شب

این دسته از دوربین های مداربسته محبوبیت بالا برای حفظ امنیت دارند.به دلیل وجود سنسورهای مادون قرمز کیفیت بالایی در زمان تاریکی از خود به نمایش می گذارند.که در محیط های باز بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.یکی از مشکلات دوربین های دید در شب برد کم این دوربین های می باشد.

دوربین های مداربسته بی سیم

این گونه از دوربین های مداربسته که جدیدترین نسل های دوربین می باشند همانطور که از نام آن ها پیداس نیاز به سیم کشی ندارند و در بستر شبکه تصاویر را ظبط و ارسال می کنند.این سری از دوربین ها به دلیل نبود محدودیت از لحاظ سیم کشی محبوبیت بالایی دارند.این گونه دوربین ها در مکان هایی که قابلیت سیم کشی ندارند استفاده می شوند و به دلیل قابل حمل بودن در اماکن موقعی هم مورد استفاده قرار میگیرد.

نکاتی برای استقرار دوربین های مداربسته

  • جای گیری مناسب

اولین قدم برای نصب دوربین مداربسته انتخاب محل مناسب می باشد.دوربین ها نباید نقاط کور ایجاد کنند و دوربین ها باید هم دیگر را پوشش دهند یا در واقع دوربین ها در دید هم دیگر باشند.در مکان های شلوغ باید به نحوی جای گیری انجام شود که مانعی جلوی دوربین ها نباشد

  • تمیز نگه داشتن لنز

به مرور زمان به علت های مختلف مانند گرد و خاک و باران لنز دوربین ها کثیف می شوند که کیفیت را مختل می کنند پس در نتیجه تمیز بودن لنز دوربین در کیفیت نقش مهمی دارد.

انتخاب بهترین انواع دوربین مداربسته در گرگان

انتخاب دوربین های مداربسته به عوامل بسیاری بستگی دارد.در محیط هایی که مساحت کمتری دارند معمولا از دوربین های دام استفاده می شود و برای محیط های باز از دوربین های بولت.و همچین وابسته به نیاز مشتریان دوربین های دید در شب و دوربین های بی سیم گزینه های دیگری هستند که می بایست هدف خود از نصب دوربین مداربسته را بندانیم.

قیمت انواع دوربین مداربسته در گرگان

انواع دوربین های مداربسته در گرگان به دلیل تنوع و کیفیت های مختلف و همچین ویژگی های متفاوت هزینه های مختلفی دارند.وجود برند های متعدد و همچین وابسته به نیاز شما مشتریان هزینه ها متغییر می باشند.که می توانید با مراجعه به شرکت ایمن کاران استرآباد از قیمت های انواع دوربین مداربسته در گرگان مطلع شوید.

شرکت ایمن کاران استرآباد

شرکت ایمن کاران استر آباد یکی از بهترین شرکت ها در زمینه انواع دوربین مداربسته در گرگان

برخی از خدمات این شرکت :

  1. نصب دوربین
  2. درب اتوماتیک
  3. تلفن سانترال
  4. سیستم اعلام سرقت
  5. یستم اعلام حریق
  6. پیاده سازی خانه هوشمند
  7. اتوماسیون اداری
  8. برق اضطراری

آدرس : گرگان- خیابان شهدا- لاله 20- مجتمع کوثر- طبقه دوم- واحد 6

تلفن : 017-32248771 و 09111774812

ایمیل : imenkaran@ymail.com

2 thoughts on “انواع دوربین مداربسته در گرگان

  1. محمد گفت:

    با سلام و تشکر از شرکت ایمن کاران استرآباد بابت خدمات به موقع بعد از حدودا سال خرید اولیه دوربین مداربسته برای شرکت.. و تشکر از مقاله مفید شما

    1. poshtiban گفت:

      با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز بسیار خوشحالیم ک از خدمات ما احساس رضایت داشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *