مقالات

آشنایی با کنترل دما در خانه هوشمند

هوشمند کردن هتل ها اتفاقی فراتر از سطح انتظار ماست. امروزه مردم از هر ایده‌ای برای هوشمندسازی خانه، هتل، دفترکار و … استقبال می‌کنند. مدیر هتل با به کارگیری ابزارهای هتل هوشمند، می‌تواند خدمات بی‌نظیری به مهمانان خود عرضه کند. با این کار در وقت و هزینه خود و مهمانان صرفه جویی می‌شود. مشتریان راضی همیشه شما را انتخاب می‌کنند. بعد از پیمودن یک مسیر طولانی و رسیدن به هتل هوشمند، معمولا توان و حوصله انتظار برای رزرو کردن اتاق را نداریم. هتل‌های هوشمند این خدمت را به صورت آنلاین در اختیارتان می‌گذارند.

 

کنترل تردد در هتل هوشمند

دوره دسته کلیدها در هتل‌ها به پایان رسیده، زمانی که مسئول راهنمای اتاق با یک جاسوئیچی بزرگ با شما همراه می‌شد که روی هر کلید شماره اتاق نوشته شده بود. جدا از این که امنیت لازم را نداشت، امکان گم شدن کلیدها زیاد بود. امروزه در هتل هوشمند از طریق پنل‌های کنترل تردد، رمز عبور بر روی کارت‌هایی تعریف می‌کنند. این کارت را تا زمان اقامت‌تان در هتل در اختیارتان می‌گذارند. با این کارت می‌توانید برای ورود و خارج شدن اتاق، درب کمدهای رمزدار استفاده کنید.

 

ترموستات لمسی کلید لمسی در هتل هوشمند

ترموستات‌های لمسی هوشمند دمای اتاق را کنترل می‌کنند. و در مواقع لزوم اقدام به خاموش کردن خودکار وسایل گرمایشی و سرمایشی می‌کنند. به وسیله کلید لمسی کنترل روشنایی فضای اتاق شما در هتل هوشمند و یا خانه هوشمند دست خودتان است. کلید لمسی انواع مختلفی دارد و با توجه به فضا و میزان روشنایی لازم برای اتاق به صورت پنلی روی دیوار نصب می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *